تیم فوتبال رئال مادرید امروز در ورزشگاه خانگی خود به مصاف الچه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و هفتم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان الچه است.

رئال مادرید در ۲ هفته گذشته مقابل تیم‌های رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید به تساوی رسید و توقف نا به جای شاگردان زین الدین زیدان در ۲ هفته اخیر باعث شد تا بارسلونا جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد.

در حال حاضر رئال مادرید با ۵۴ امتیاز، پشت سر بارسلونای ۵۶ امتیازی است و برای کم کردن فاصله ۸ امتیازی خود تا صدر جدول چاره‌ای جز پیروزی در دیدار‌های پیش رو ندارد و باید منتظر لغزش دیگر مدعیان باشد.

در طرف مقابل الچه در جدول شرایط خوبی ندارد و با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جای گرفته است و تنها یک رده نزول می‌تواند این تیم را در منطقه سقوط قرار دهد.

الچه در هفته‌های اخیر روند پرنوسانی را تجربه کرده و از ۵ بازی گذشته، ۲ پیروزی به دست آورده و ۳ بار هم متحمل شکست برابر حریفان خود شده است.

تیم قعرنشین الچه برای بهبود جایگاهش در جدول رده بندی لالیگا به ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه نیاز شدیدی دارد. شاگردان اسکریبا کار سختی مقابل کهکشانی‌ها دارند و پیروزی آن‌ها در سانتیاگو برنابئو چندان محتمل نیست، اما رئال مادرید در فصل جاری مقابل تیم‌های دپورتیوو آلاوز و کادیز در ورزشگاه خانگی خود شکست خورد و اکنون الچه قصد دارد با پیروزی مقابل میزبان قدرتمندش یک شگفتی رقم بزند.

ماریانو دیاز و دنیل کارواخال غایبان قطعی رئال مادرید برابر الچه هستند و شرایط ادن هازارد و سرخیو راموس برای این دیدار هنوز مشخص نیست.

الچه تاکنون موفق نشده رئال مادرید را شکست دهد و از ۵ تقابل با این تیم عایدی جز ۴ شکست و یک تساوی نداشته است. رئال مادرید در این ۵ دیدار ۱۳ گل به ثمر رساند و ۳ بار هم دروازه اش را باز شده دیده است.


بیشتر بخوانید


بازی پیش روی ۲ تیم از این حیث اهمیت زیادی دارد که شکست و پیروزی و حتی توقف هر یک از ۲ تیم می‌تواند قعر و بالای جدول را دستخوش تغییر کند.

دیدار ۲ تیم ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار