رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: کالا‌های اساسی مانند روغن و شکر به وفور در استان تامین شده است و مردم در این زمینه نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر بیان کرد: یکی دو ماه است تلاش نیرو‌های ما در اتاق اصناف نقاط مختلف استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت به این معطوف است که با تامین کالاهای مورد نیاز و نظارت بر بازار، شب عیدی در خور مردم رقم بخورد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تقاضا و عرضه تعیین کننده قیمت‌ها است به همین علت تلاش می‌کنیم در گام اول کالا به اندازه کافی در بازارهای استان وجود داشته باشد و پس از آن نظارت بر بازار را هم انجام می‌دهیم.

رئیس اتاق اصناف بوشهر به مردم استان اطمینان داد که درمورد کالا‌های اساسی مانند روغن و شکر نگران نباشند زیرا این کالاها به وفور فراهم شده و در حال توزیع میان واحد‌های صنفی است.

از جشنواره‌ فروش فوق‌العاده چه خبر؟

گراشی همچنین به برگزاری جشنواره‌ فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: این جشنواره برای تامین نیاز مردم در زمینه کالاهای شب عید مانند کیف و کفش، آجیل و خشکبار و پوشاک برگزار شده و در آن  واحدهای صنفی که ثبت نام کرده‌اند باید ۱۰ تا ۲۵ درصد به مشتریان تخفیف بدهند.

او ادامه داد: واحدهایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند در نقاط مختلف شهر بوشهر فعالیت دارند و آن‌هایی هم که تا کنون نام نویسی نکرده‌اند هر زمان تصمیم گرفتند می‌توانند برای حضور در این جشنواره به اتاق اصناف مراجعه و فرم‌های لازم را پر کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر بیان کرد: این جشنواره مخصوص واحدهای صنفی است و فروشگاه زنجیره‌ای شامل این جشنواره نیستند.

جایزه جشنواره از محل فروش مغازه‌ها تامین نشده است

گراشی گفت: فروشگاه‌ها پس از خرید به مشتریان کارت شرکت در قرعه‌کشی باید بدهند. تا ۱۵ فروردین چهار بار قرعه کشی انجام خواهد شد و هر بار به ۵۰ نفر جایزه داده می‌شود.

او تاکید کرد: جوایزی که به مردم داده می‌شود از فروش مغازه‌ها تامین نشده است و شرکت‌های تولیدی استان و شهرداری بوشهر هزینه جایزه‌ها را داده‌اند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر بیان کرد: امیدواریم جشنواره فروش فوق العاده از یک سو باعث رونق کسب و کار واحدهای صنفی و از سوی دیگر تامین نیاز مردم شود.

گراشی افزود: برگزاری این جشنواره به همه استان پیشنهاد شده، اما تا الان فقط بوشهر استقبال کرده است.

عرضه میوه شب عید دست‌کم در ۴۰ مرکز در شهر بوشهر

او همچنین به توزیع میوه شب عید از این هفته خبر داد و گفت: سیب و پرتقال شب عید با قیمت مناسب که اعلام خواهد شد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.دست‌کم در ۴۰ مرکز در شهر بوشهر این میوه‌ها را عرضه خواهند کرد و فروشگاه‌هایی که میوه شب عید را توزیع می‌کنند اجازه ندارند میوه دیگری بفروشند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر تاکید کرد: بازرسان اتاق به طور مرتب در بازار حضور دارند و با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم این هفته تا 
 ساعت ۲۴ در بازار حضور خواهند داشت و مردم نیز اگر تخلفی دیدند به ما اطلاع دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.