رييس سازمان صمت سیستان و بلوچستان از اجراي طرح احياي معادن با جذب سرمايه گذار خبر داد .

شهرکی رييس سازمان صمت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: محدوده هاي بلا استفاده سالهاي قبل که مانع فعاليت سرمايه گذاران واقعي بودند شناسايي و پروانه فعاليت آنها ابطال شده است.

رییس سازمان صمت بابیان اینکه ۲۰معدن پروانه بهره برداری با ظرفیت ۵۰۰هزارتن گرفتن گفت این معادن شامل سنگ آهک ، مس وطلا وسایر موادمعدنی است .

او افزود : امیداست تا پایان سال معدن مس نیمروز که ظرفیت خوب مس دارد به بهره برداری برسد.

او گفت:  امسال تعیین تکلیف محدودهای بلا استفاده سالهای قبل ، که مانع فعالیت سرمایه گذاران واقعی بودند انجام شده است و بیش از ۱۴۰ محدوده معدنی اعم از مناطق اکتشافی وهم مناطقی که آماده بهره برداری بودند ابطال شد .

شهرکی ادامه داد: در ادامه درفراخوان سرمایه گذاری مجدد با شرایط خاصی که سرمایه گذارانی که توان تخصصی ومالی لازم دارند اطلاع رسانی شد که تاکنون ۴۰محدوده واگذار شد

شهرکی با بیان اینکه تعدادی از معادن که به دلایلی مشکلات زیست محیطی و مشکلات سرمایه گذاری داشتند در قالب طرح احیای معادن با جذب سرمایه گذار دوباره احیا شده است افزود : حدود ۲۰ معدن در حوزه معادن منیزیت وسنگ آهن دربزمان احیاشد که الان درحال فعالیت هستند و همین فعالیت را برای سایر معادن نیز بکار می گیریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار