رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: بر اثر بارش برف و باران و لغزنده بودن جاده‌ها تردد در گردنه‌های مهاباد باید با احتیاط انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اظهار داشت: از لحظاتی پیش بارش باران در شهرستان شروع شده و در تمامی محور‌های شهرستان بارش شدید باران، تگرک، مه گرفتگی و بارش برف در محور سردشت و همچنین بارش تگرگ در جاده برهان گزارش شده است.

خادمی افزود: از دقایقی قبل بارش برف در محور مهاباد _ سردشت شروع شده و نیرو‌های این اداره برای عملیات برفروبی اعزام شده‌اند، همچنین مه غلیظ در گردنه زمزیران بطول ۵ کیلومتر گزارش شده است.

او تصریح کرد: هم‌اکنون در محور مهاباد – بوکان (برهان) بارش شدید تگرگ، برف و باران گزارش شده است و پیش‌بینی می‌شود تا لحظاتی دیگر به علت کاهش دما و بارش برف، مه غلیظ این محور را فرا بگیرد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد بیان کرد: رانندگان خودرو‌ها به ویژه خودرو‌های ترانزیتی در محور مهاباد – سردشت، زنجیر چرخ بهمراه داشته باشند، چرا که در برخی نقاط به علت بارش برف و برودت هوا، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

خادمی از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.