سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:مبتلایان به کرونای انگلیسی در هرمزگان با جهش ۱۹ موردی به ۴۲ نفر رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی شبانه روز اخیر ۱۶ نفرمبتلا به کرونای انگلیسی در بندرعباس، دو نفر در قشم و یک نفر در پارسیان شناسایی شده است.

نوروزیان افزود: اکنون ۴ نفر از این مبتلایان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری هستند.

او در خصوص آمار کرونای نوع چینی در استان نیز گفت: اکنون از ۱۰۹ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: میانگین سنی بیماران حاد تنفسی ۱۰ سال کمتر شده و به ۴۰ سال رسیده است.

نوروزیان با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان افزود: شهرستان‌های بندرعباس، بستک، بندرخمیر، پارسیان و حاجی آباد بیشترین میزان موارد مثبت کرونا را در استان دارند به طوری که در بندرعباس شمار مبتلایان به کرونا ۴۷ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کروناویروس ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۲:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
یا خدا 16 نفر کرونای انگلیسی در یک شبانه روز خیلی زیاد لطفا رنگ بندی عوض کنید تا دوباره گرفتار کرونای انگلیسی نشویم راه های کیش را ببندید تا موارد کرونا کاهش یابد
Iran (Islamic Republic of)
جوادی
۰۷:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
کرونا اگه به تمام کشور اسیب زده اما به بشاگرد نه خیلی هم مفید بوده در بشاگرد که حتی آنتن تلفن همراه پیدا نمید که بالا کوه ها میرفتن تا یک سیگنال آنتن پیدا کنند الان که به لطف کرونا بشاگرد اینترنت آمد و همه مردم به اینترنت متصل هستند خدا وندا ش