سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: یکی از سنگین‌ترین بازی‌های خود را برابر تیم مس انجام دادیم. این تیم کرمانی  خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود. بازیکنان مس مسائل تاکتیکی را فوق العاده خوب در زمین رعایت کردند. البته بازی خوبی  تا دقیقه ۷۰ ارائه دادیم و  به گل هم رسیدیم. تیم ما بیش از آنچه فکر می‌کردم عقب بازی کرد. بعد از تعویض‌ها تیم سردرگم بازی کرد. مس ۲۰ دقیقه آخر را نسبت به ما خوب بازی کرد.  

او افزود:  تیم  مس شرایط خیلی خوبی داشت و بازیکنان این تیم سعی می‌کردند بیشتر بدوند. البته تیم ما تا دقیقه ۷۰  بازی، خیلی خوب بود و بازیکنان خوب یکدیگر را پیدا و موقعیت سازی کردند. البته از دقیقه ۷۰ به بعد عملکرد خوبی نداشتیم و  تجربه سنگینی برای ما بود.

بازیکنان سپاهان باید بدانند زدن  ۶ گل به هر تیمی راحت نیست 

نویدکیا بیان کرد: تیم مس ۲ موقعیت خیلی خوب در انتهای بازی به دست آورد. باید برای آینده بهتر برنامه ریزی کنیم و بازیکنان  نباید فکر کنند که اگر ۶ گل به آلومینیوم زدند مقابل هر تیم دیگری کارشان راحت است. هر تیمی قابل احترام است و می‌تواند ساختارش را تا انتها حفظ کند.

ما کمی با کیانی اختلاف سلیقه داشتیم 

او درباره عملکرد مهدی کیانی، بازیکن سابق سپاهان و فعلی مس بیان کرد: کیانی بازیکن  تیم مس است و من نباید درباره  این بازیکن صحبت کنم. او یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در ۲ سال گذشته بوده است. بین ما کمی اختلاف سلیقه وجود داشت. برای کیانی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مثل سپاهان به مس هم کمک کند. امروز او خیلی خوب به تیمش کمک کرد.  

نویدکیا افزود: مس نشان داد که چقدر ساختارش خوب است. این تیم کرمانی یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود. بازیکنان مس سعی کردند که از دقیقه یک تا ۹۰ ساختار خود را حفظ کنند. بازیکنان ما هفته قبل یک برد ۶ گله به دست آوردند و فکر می‌کردند می‌توانند در هر بازی این کار را بکنند. مسی‌ها خوب بودند و ما هم شرایط مطلوبی نداشتیم.

نویدکیا درباره همراهی هواداران سپاهان با اتوبوس این تیم و تاخیر در رسیدن به ورزشگاه هم اظهار کرد: حضور هواداران امروز نسبت به روز‌های قبل خیلی بیشتر بود. به خاطر مکث بیش از حد اتوبوس، نزدیک به یک ساعت و ۵ دقیقه در مسیر ۲۵ دقیقه‌ای بودیم. به ۲ بازیکن ما حالت تهوع دست داد. این مسئله دارد کمی زیاد از حد می‌شود. نمی‌گویم هواداران بیایند یا نیایند، اما باید شرایطی باشد تا ما با این استرس به ورزشگاه نرسیم.

او در پایان گفت: هواداران باید این واقعیت را بدانند. زدن ۶ گل برای همه بازی‌ها نیست. آرام آرام جلو می‌رویم. مشکلاتی داریم و باید آن‌ها را برطرف کنیم. این یک تجربه فوق‌العاده برای بازیکنان بود و باید تا لحظه آخر از مسائل تاکتیکی مراقبت کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار