هواشناسی قم اعلام کرد: آسمان قم شاهد بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش شدید دما خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  بر اساس اطلاعیه هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی قم در آسمان قم شاهد بارش باران و برف، وزش باد شدید و کاهش حدود ۱۰ درجه‌ای دما خواهیم بود که تا روز شنبه این شرایط ادامه دارد.


بیشتر بخوانید



درهمین رابطه وقوع مخاطراتی هم چون آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، سرما زدگی محصولات کشاورزی در مناطق مرتفع استان و کاهش دید افقی به دلیل مه ‌آلودگی قابل پیش بینی است.


هواشناسی قم در این اطلاعیه توصیه کرده‌است: برای مقابله با آب گرفتگی معابر شهری اقدامات لازم صورت گیرد، مردم از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مسیر رودخانه اجتناب کنند، حفاظت از سرمازدگی محصولات کشاورزی مورد توجه باشد، کاهش سرعت در عبور و مرور رعایت شود و از صعود به ارتفاعات استان در این شرایط جلوگیری گردد.


شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.qommeteo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
قم دیشب ساعت4 صبح برف اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
جاده قم تهران چنان طوفان و توده مهی بود که تا نبینید درک نمی کنید. تگرگ ویخ از آسمان میبارید. بااینکه ترسناک بود اما الحمدلله ازاین همه نعمت
کمبود بارش دی وبهمن در اسفند جبران شد. هم برف داشتیم هم تگرگ هم باران ورگبار.ایشالا فروردین هم پربارش باشه بحق امیرمومنان علی علیه السلام
آخرین اخبار