معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مجموع مبتلایان به کرونا در این استان به ۶۹ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مریم کوشکی  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مجموع مبتلایان به کرونا در این استان با شناسایی ۲۰۷ بیمار جدید تا روز ۲۱ اسفند به ۶۹ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده است.

مریم کوشکی روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه‌ها اظهار داشت: در مجموع ۲۳۶ هزار و ۶۴۶ نمونه تست مخاطی کرونا به آزمایشگاه‌های استان ارسال شده است.

او با بیان اینکه تاکنون پاسخ ۲۳۵ هزار و ۲۰۵ نمونه اعلام شده است افزود: تاکنون یک هزار و ۳۵۷ نفر در لرستان به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان  این آمار تا پایان روز ۲۱ اسفندماه است و یک نفر نیز به آمار فوت شدگان کرونا در استان نیز اضافه شده است.

مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دوری از تجمع، کاهش تردد‌های غیرضروری، تهویه مناسب هوای منزل و محل کار تاکید کرد.

بر اساس اعلام مسئول ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم استانی‌ها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در صورت داشتن هرگونه علائم سرماخوردگی جهت انجام نمونه کرونا به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.