نبوتی گفت: انتخابات قطعاً نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهند کرد چراکه یکی از عوامل ارتقای امنیت ملی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: انتخابات یکی از عوامل ارتقای امنیت ملی است و امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به این امنیت در انتخابات پیشرو برنامه‌ها و نقشه‌های زیادی طراحی کردند که ان شاءالله بار دیگر ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات قطعاً نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهند کرد. 

او بیان داشت: تلاش همه عوامل برگزار کننده انتخابات ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات سالم و پرشور با مشارکت حداکثری است و از همه نخبگان جامعه که برای توسعه شهرستان و روستا‌ها برنامه دارند دعوت می‌کنم در این انتخابات مشارکت داشته باشند و با ارائه برنامه‌های خود به مردم ضمن پرشورکردن انتخابات به وظیفه خودشان در قبال جامعه و شهرستان عمل کنند. 

نبوتی افزود: از آغاز ثبت نام تا ظهر امروز، ۱۵نفر برای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند ان شاءالله شاهد مشارکت بیشتری از نخبگان شهرستان به عنوان نامزد‌های انتخاباتی در روز‌های باقیمانده باشیم. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.