در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت یک مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، آمار قربانیان بیماری کرونا در خراسان جنوبی به ۷۶۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  با بیان اینکه آزمایش۱۵ نفر مثبت قطعی اعلام شد، گفت: از ۱۵ مبتلای جدید به کرونا، ۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و۱۱ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۶ مورد در شهرستان قاینات، ۳ مورد شهرستان طبس، در شهرستان‌های بیرجند و فردوس هرکدام دو مورد و درشهرستان‌های سربیشه و سرایان هرکدام یک مورد جدید شناسایی شد وسایر شهرستان‌ها مورد جدیدی گزارش نکردند.

مهدی زاده با بیان اینکه هم اکنون۱۳۹ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۲۷ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و ۷ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متأسفانه حال عمومی دو بیمار وخیم گزارش شده است.

به گفته  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در شبانه روز گذشته۲۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۲۵ بیمار شامل۴ بیمار کرونا مثبت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او بیان کرد: تا روز گذشته ۴۲ هزار و۷۳۶ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد جواب تست ۱۵ هزار و۹۳۲ مورد مثبت اعلام شد.

تاکنون ۱۵ هزار و۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا بهبودیافتند و یا در قرنطینه خانگی هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
ای بابا کی سایه این کرونا از سرمون کم میشه