دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: این استان برای چهارمین روز پیاپی فوتی کرونا نداشت تا مجموع جان‌باختگان ۸۹۷ نفر باقی بماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۱۱۲ نفر اعلام کرد.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸ مورد به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه اکنون ۱۳ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۳ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری گفت: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت نرسید.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری با اشاره به جان‌ باختن ۸۹۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس، عنوان کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، ۸۷۷ مورد به‌طور قطعی مبتلا به کرونا و ۲۰ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.

او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۱ هزار و ۸۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.