دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از پلمب یک باب باغ ویلا در این شهرستان به دلیل تخلف کرونایی و سرپیچی از شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی امیری دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه با بیان اینکه مسئولیت برخورد با هر اقدامی که سلامت شهروندان را به ویژه در این شرایط کرونایی تهدید کند، با مدعی العموم و دادستانی است، گفت: به ضابطین دادگستری نیز طی دستور قضایی ابلاغ شده است که در صورت گزارش برگزاری هر گونه تجمع و مراسم، اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام دهند.

او به پلمب یک باغ ویلا که به منظور برگزاری یک مراسم عروسی، اجاره داده شده بود، با تلاش پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و افزود: صاحب آن نیز دستگیر و جمعیت پراکنده شدند، زیرا هرگونه تجمع و مراسم به دلیل شیوع بالای کرونا ویروس در شهرستان ممنوع است و چنانچه شهروندان بی توجهی کنند با آن‌ها برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

امیری بیان کرد: طبق ماده ۶۸۸ قانون تعزیرات، هر اقدامی که بهداشت و سلامت عموم مردم را تهدید کند مجازات حبس داشته و مباشر جرم باید از عهده ضرر و زیان ناشی از جرم که می‌تواند دیه فوت ناشی از بیماری باشد نیز بر آید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.