رونمایی هیوندا از خودرو جدید مینی ون

شرکت کره‌ای هیوندا از خودرو جدید آینده نگرانه خود که طراحی آن شبیه به سفینه فضایی است، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو Staria روز پنجشنبه در تیزری رونمایی شد، طراحی این خودرو از یک مدل شبیه به سفینه فضایی که در دهه 1980 برگرفته شده است. البته شرکت هیوندا نمای بیرونی این خودرو  را بی نظیر، آینده نگرانه و  شبیه به یک سفینه فضایی توصیف می‌کند. خودرو Staria مطمئناً یکی از خوش ساخت‌ترین ون‌هایی است که مدت‌هاست منتظر ساخت آن هستیم چرا که مینی ون های مدرن اساساً به SUV های بسیار بزرگی جهش یافته اند.

شرکت هیوندا ابعادی خاصی از این خودرو ارائه نکرده است، اما به نظر می رسد این خودرو نسبت دماغه و نمای بیرونی آن بیشتر شبیه وانت های نیسان باشد که بخشی از ناوگان تاکسی زرد شهر نیویورک است، باشد.

خودرو جدید مینی ون هیوندا

خودرو جدید مینی ون هیوندا

خودرو جدید مینی ون هیوندا

خودرو جدید مینی ون هیوندا

طراحی جذاب خودرو Staria

هیوندا در کنار ظاهر ساده مورد نظر برای ساخت این خودرو، چرخشی آینده نگرانه به آن داده است که به وضوح می‌تواند زبان طراحی جدیدی را برای خودروهایی مانند Ioniq 5 EV در حال توسعه، به افراد ارائه دهد. فضای داخلی نیز به خوبی جادار به نظر می رسد، دارای پنجره‌های بزرگ و شیشه جلو اتومبیل پانوراما که از بالای سر راننده امتداد دارد.

این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد الکتریکی بودن یا نبودن این خودرو نداده است. اما مورد قطعی در رابطه با طراحی این خودرو این است که طراحان گروه هیوندا موتور ظاهر خودروهای جدید این شرکت را به طرزهای جسورانه‌ای تحت فشار قرار داده اند و Staria آخرین نمونه آن است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
من از ماشینا دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
به پای پراید نمیرسه.
آخرین اخبار