سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر مس رفسنجان در جام حذفی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم  مس رفسنجان اظهار کرد: تیم مس رفسنجان یکی از با ثبات‌ترین تیم‌ها در نیم فصل اول و تا هفته هفدهم لیگ برتر است و این موضوع بازی را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: تیم مس ساختار تاکتیکی خود را از دقیقه ۱ تا ۹۰ حفظ می‌کند و  بازیکنان این تیم فضاها را به خوبی پوشش می‌دهند. آن‌ها  با دریافت و یا به ثمر رساندن گل، سازمان تیمی خود را حفظ می‌کنند و این حسن بزرگی است که خیلی از تیم‌های درجه یک توانایی انجامش را ندارند.

ما نیاز به تمرکز و انسجام بین بازیکنان و کادر فنی داریم 

نویدکیا بیان کرد: با توجه به موارد گفته شده فردا بازی سختی در پیش داشته و نیاز به یک تمرکز و انسجام میان بازیکنان و کادر فنی داریم.   شکست این تیم در رفسنجان دلیل نمی‌شود که بتوانیم در بازی پیش‌رو در نقش‌جهان هم آن‌ها را شکست دهیم.

نویدکیا درباره غیبت طرفداران در ورزشگاه اظهار کرد: امیدوارم روزی برسد که باز هم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم. حضور تماشاگران برای من خیلی ایده‌آل بود از این جهت که در سال اول حضور من در سپاهان با انرژی مثبتشان می‌توانستند کمک زیادی به من و تیم بکنند.

شایان مصلح و رسول نویدکیا را در اختیار نداریم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومان و محرومان این بازی گفت: تمام بازیکنان به این بازی رسیده‌اند و  فقط شایان مصلح و رسول نویدکیا را در اختیار نداریم تا آن‌ها در  تمرینات بعدی به شرایط بدنی ایده‌آل برسند. همچنین  روح الله باقری به دلیل مشکلاتی که داشت مشغول تمرینات بدنسازی است، اما بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

او درباره  قرار گرفتن علیرضا صادقی در ترکیب تیم سپاهان اظهار کرد: علیرضا از بازیکنان خوب ما است و نیاز به اعتماد به نفس دارد و تلاش بر این است که اگر بازیکنی از رده جوانان وارد بزرگسالان شد فرصت بازی به آن‌ بازیکن داده شود تا بتواند شرایط لیگ برتر و بودن در تیم‌های بزرگ را تجربه کند و به تیم کمک کند. زمان‌هایی که شرایط تیم بهتر است به بازیکنان جوان  بازی می‌دهم.

نویدکیا در پایان درباره حضور در جام حذفی فوتبال بیان کرد: با همه توان خود در جام حذفی شرکت می‌کنیم. اگر منصفانه به این قضیه نگاه کنیم برخلاف لیگ برتر می‌توانیم با ۵ بازی قهرمان شویم و این موقعیت مناسبی برای همه تیم‌ها است و باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار