در حوزه تربیتی حلقه های صالحین تلاش شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: حلقه های صالحین از برکات انقلاب اسلامی است که همه باید در راه اعتلای اهداف این حلقه ها و تربیت نیروهای انقلابی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار تصویری با سرگروه‌های صالحین استان سمنان گفت: علم و دانش فریضه الهی است و هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را بگیرد.

او افزود :فروتنی از ویژگی‌های بارز پیامبر اکرم (ص) است و سرگروه‌های صالحین باید در عین حال اینکه خودشان متواضع هستند، تواضع را به شاگردان خود نیز آموزش دهند.

آیت الله شاهچرغی ادامه داد: حلقه های صالحین از برکات انقلاب اسلامی است که همه باید در راه اعتلای اهداف این حلقه ها و تربیت نیروهای انقلابی تلاش کنند.

حجت الاسلام طوسی معاون تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم در این دیدار گفت: سرگروه‌های حلقه های صالحین ستون‌های استوار شبکه تربیتی هستند و باید هر چه بیشتر خود را تقویت کنند.

او افزود: هدایت و هدایت گری در شبکه تربیتی باید هم برای رکن و هم برای مربیان باشد که همه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: سپاه ، حلقه صالحین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.