معصومه ملایی در واکنش به شکست تیمش در مقابل سپاهان، اشتباهات داوری را دلیل شکست این تیم دانست.

معصومه ملایی، کمک مربی تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  در واکنش به شکست تیمش مقابل سپاهان ضمن اشاره به نبود سرمربی به دلیل بیماری فرزندش، اظهار داشت: اولین چیزی که خیلی تیم ما را اذیت کرد، غیبت خانم جعفری بود، سرزنش نمی‌کنیم ولی دوست داشتیم در کنار تیم حضور داشته باشند، به هر حال امیدواریم بیماری فرزندشان هرچه زودتر بهبود یابد.

ملایی اضافه کرد: ما امروز به خودمان باختیم و می‌توانستیم از صحنه‌ها بیشتر استفاده کنیم اما نشد.

او در خصوص عملکرد داوری این دیدار، ضمن ابراز نارضایتی تاکید کرد: من واقعا از عملکرد خانم رضوی ناراضی هستم، نمی‌دانم چرا بخاطر یک اعتراض، تیم ما در ابتدای نیمه دوم باید ده نفره شود ، ایشان در بازی ما مقابل ذوب‌آهن نیز گل صد درصد ما را مردود اعلام کرده بود و ما در دور گروهی به مشکل خوردیم. اگر قرار است با این داوری‌ها تیم ما نتیجه نگیرد، قهرمانی را راحت از دست می دهیم. نمیدانم به فدراسیون و کمیته داوری چه بگویم.

ملایی در مورد عملکرد بازیکنانش تصریح کرد: با وجود اینکه داوری خیلی به ما ضربه زد اما ما می‌توانستیم صاحب نتیجه بازی باشیم و این توانایی را در بازیکنان می‌دیدم اما نشد،  اگر بازی ده نفره نمیشد من با ایمان می‌گوید که ‌نتیجه بازی را عوض می‌کردیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار