اعضای کانون موفق شدند یک نشان برنز و یک دیپلم افتخار از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان ۲۰۱۹ دریافت کنند.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اعضای مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان ۲۰۱۹ یک نشان برنز و یک دیپلم افتخار دریافت کردند.

او افزود: این دور از مسابقه نقاشی بَنسکای بلغارستان با موضوع «بازی مورد علاقه شما در بیرون از خانه» برگزار شد و پس از اعلام نتایج داوری از سوی دبیرخانه «آرمیتا چنگیزی» ۸ ساله از بهبهان استان خوزستان نشان برنزی این رویداد شد، همچنین دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۹ نیز به «بهار نصیریان» ۵ ساله از کانون بهبهان تعلق گرفت.

کیانی اظهار داشت: «آرمیتا چنگیزی» و «بهار نصیریان» اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ بهبهان هستند که زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در این رویداد بین‌المللی شرکت کردند و به این موفقیت دست یافتند.

 

نشان برنز و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی بَنسکا در دستان کودکان خوزستانی

براساس این گزارش؛ در این دور از مسابقه نقاشی بَنسکای بلفارستان بیش از ۸ هزار اثر از ۶۳ کشور جهان با هم رقابت کردند که از این میان ۸۹۰ اثر از سوی کانون پرورش فکری برای شرکت در این رویداد ارسال شد و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این‌بار از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان ۲۰۱۹ چهار نشان و دو دیپلم افتخار دریافت کردند.

نشان برنز و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی بَنسکا در دستان کودکان خوزستانی

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.