نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون وزیر کشور گفت: خطر بحران‌های اجتماعی از زلزله ۸ ریشتری بیشتر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: نباید با بی توجهی نسبت به اشتغال در مملکتی با این همه ثروت و ظرفیت، برای جامعه و کشور بحران ایجاد شود و ضروری است مسئولان توجه ویژه‌ای به این عرصه داشته باشیم و بدانیم خطر بحران‌های اجتماعی از زلزله ۸ ریشتری بیشتر است.

وی ادامه داد: قرآن فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را نابود کنیم، به زیاده خواهانشان میدان می‌دهیم تا با زیاده خواهی و چپاول آن جامعه را به نابودی بکشانند و سپس وعده خدا محقق شده و آن جامعه نابود می‌شود و این را با لحن محکم می‌فرماید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: حوادث بی نام و نشانی داریم که به تدریج بیشتر از زلزله طبیعی بلای جان مردم می‌شوند. آلودگی هوا یکی از آن موارد است که انسان‌ها را به کشتن می‌کشد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: آلودگی آب نیز یکی دیگر از مسائلی است که مردم را با مشکل مواجه می‌کند و باید مراقب دفن زباله‌ها و نفوذ آلودگی آن در آب‌های زیر زمینی باشیم.

وی تصریح کرد: خطر فرو نشست زمین یکی دیگر از چالش‌های کشور و استان قزوین است، اگر برداشت‌های بی رویه پایان نیابد این بلا آسیب‌های جبران‌ناپدیری به جامعه وارد خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: حقوق‌های نجومی باید کنترل شود چرا که امروز مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی مواجه هستند و در برخی خانواده‌ها حتی یک نفر شاغل وجود ندارد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار