۱۰۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  و  بر اساس اعلام دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۰۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس طی  ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری،۱۲۶ بیمار ترخیص شدند و ۱۲۰ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۲ هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های مازندران اکنون به ۵۴۳ بیمار رسیده است


شناسایی ۸۴ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۸۴ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۱۰۱ نفر ترخیص شدند، گفت: ۴۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن یک بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۸۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.


بیشتر بخوانید
دلیل بالا بودن آمار کرونای مازندران در مقایسه با کشور چیست؟


دکتر موسوی با اشاره به خیز کرونا انگلیسی برای نوروزگردی ادامه داد: برای مقابله با این ویروس مخرب همچنان تشدید شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده جدی از ماسک، پرهیز از تردد غیرضروری و محدود شدن جمع‌های خانوادگی ضروری است.


شناسایی ۲۰ بیمار کرونایی جدید در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۰ بیمار کرونایی جدید و ترخیص ۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته گفت: شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل اکنون ۱۲۶ نفر است که ۳۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن یک نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از سفر‌های نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.