بزرگترین پیست کارتینگ اتومبیل رانی شرق کشور با همکاری بخش خصوصی و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال در مجموعه ورزشی آزادی تربت حیدریه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: این پیست با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار در مجموعه ورزشی آزادی تربت حیدریه احداث شد و از این پس مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گیرد.

او توسعه فعالیت‌های ورزشی در بخش همگانی و حمایت از سرمایه گذاران ورزشی را از مهمترین اهداف واگذاری این پروژه به بخش خصوصی برشمرد و افزود: با توجه به اقبال عموم به رشته مهیج اتومبیلرانی به ویژه در بخش کارتینگ با راه اندازی این پیست در فاز نخست امکان میزبانی مسابقات استانی و در رشته‌های کارتینگ و اسلالوم در بخش اتومبیل برای شهرستان فراهم شد.

حسن قوامی، سرمایه گذار این پروژه نیز از پیست کارتینگ اتومبیل تربت حیدریه به عنوان بزرگترین پیست شرق کشور یاد کرد و گفت: فاز نخست پیست کارتینگ اتومبیل مجموعه ورزشی آزادی تربت حیدریه با مساحت ۱۰ هزار مترمربع و صرف هزینه ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: این بخش شامل پیست کارتینک با چهارلاین استاندارد، بخش اداری و فضای آموزشی، چهار پارکینگ اختصاصی دائم و لحظه ای، سیستم تایمینگ شبکه (ثبت زمان)، خودرو‌های کارتینگ، رختکن ورزشکاران، جایگاه تماشاچی، کافی شاپ و سرویس بهداشتی می‌باشد.

سرمایه گذار پروژه پیست کارتینگ ادامه داد: در فاز دوم طول مسیر از ۸۵۰ متر به ۱۶۰۰ متر توسعه می‌یابد که با تکمیل آن امکان برگزاری مسابقات مختلف اتومبیلرانی (کاریتنگ، اسلالوم و دریفت) و موتور سواری سرعت (ریس) در سطح کشوری هم به زودی فراهم خواهد شد.


انتهای پیام//ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار