مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با شروع بارش برف در محورهای استان تمام راهداران در محورها و گردنه‌های برفگیر به حالت آماده باش درآمده‌اند.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف بلافاصله تیم‌های راهداری تشکیل و در محورها و گردنه‌های برفگیر مستقر شدند و در حال حاضر با وجود بارش باران درکل استان و همچنین بارش  برف در جاده کرج_چالوس ، تردد در همه محورها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود:  طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این سامانه از اوایل وقت جمعه ۲۲ اسفند تا اوایل شب شنبه ۲۳ اسفند ماه جاری فعال خواهد بود که مخاطرات احتمالی مانند کاهش میدان دید اختلال در تردد جاده ای ، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی ، یخبندان و لغزندگی سطح جاده ، ریزش سنگ و سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی را به دنبال دارد.

محمودی گفت: بیشترین مناطق هدف ارتفاعات شمالی و جاده های کوهستانی خواهد بود که می طلبد مسافران از هرگونه توقف در دامنه کوه ها به دلیل سقوط بهمن و بارش برف خودداری کنند.

او افزود: به مردم توصیه می‌شود از انجام‌سفر غیرضروری با توجه به شيوع ويروس كرونا و شرايط جوى اعلام شده  پرهیز کرده و در صورت سفر به مناطق کوهستانی زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.