مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:صحت جدول جیره بندی آب در بندرعباس که در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته را تایید نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،امین قصمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در حال حاضر قطعی آب برنامه ریزی شده‌ای نداریم مگر اینکه حادثه‌ای بر روی خطوط انتقال و یا تاسیسات آب رخ داده باشد که در این صورت به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

قصمی در خصوص انتشار جدول جیره بندی آب شهر بندرعباس که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، افزود: با توجه به کاهش ۹۵ درصدی بارندگی‌ها در سال ۹۹ نسبت به متوسط سال گذشته، در شهر بندرعباس با محدودیت آبی و در برخی مناطق با کاهش افت فشار و یا قطعی آب مواجه ایم که برای گذر از آن همراهی مردم را نیاز داریم.

او گفت: علی رغم کاهش ۹۵ درصدی بارندگی ها، با وارد مدار شدن ظرفیت آب شیرین کن‌ها تامین فعلی نیاز آبی کلان شهر بندرعباس با کمترین چالش در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در بخش آب شیرین کن‌ها به عنوان یکی از منابع تامین آب شهر بندرعباس هیچ گونه نگرانی‌ای وجود ندارد و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ظرفیت دو آب شیرین کن این شهر تا اردیبهشت ماه سال آینده به طور کامل وارد مدار بهره برداری می‌شود.

تکذیبیه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در صورتی است که مردم از محله‌های ششصد دستگاه، آزادگان، سورو، نیایش، چهار راه نخل ناخدا، بلوار آیت الله غفاری، نایبندشمالی، و بندرشهید رجایی بندرعباس در تماس‌های مکرر، قطعی آب در روز‌های گذشته را به صداوسیمای خلیج فارس اعلام کرده اند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.