نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی کمبود آب را یکی از مشکلات روستا‌ها عنوان کرد و گفت: آب آشامیدنی سالم مطالبه روستاییان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبداله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب روستا‌های ایذه و باغملک مشکل آب آشامیدنی دارند، بنابراین از دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم برای حل مشکل آب این مناطق به طور جدی ورود کنند.

او نبود راه و جاده مناسب و کمبود آب آشامیدنی را مهم‌ترین مشکلات شهرستان‌های ایذه و باغملک عنوان کرد و افزود: امیدواریم بر اساس جدول زمان بندی هر چه زودتر شاهد به نتیجه رسیدن پروژه‌های استان و این ۲ شهرستان در حوزه‌های یادشده باشیم.

ایزدپناه با اشاره به اینکه بالغ بر ۷۰۰ روستا در شهرستان‌های ایذه و باغملک وجود دارد که با کمبود‌ها و مشکلات فراوانی درگیر هستند و برای حل مشکلات این مناطق نیاز به همکاری همه جانبه و تلاش شبانه روزی است، بیان کرد: یکی از موانع تامین آب در شهرستان باغملک به سرانجام نرسیدن پروژه آبرسانی شهر میداوود به طول ۱۲کیلومتر است که تاکنون ۹ کیلومتر آن اجرا شده، ولی پروه متوقف شده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر این پروژه افتتاح شود بعد از ۳۰ سال مشکل تامین آب منطقه میداوود باغملک و روستا‌های اطراف آن حل خواهد شد، ادامه داد: منطقه صیدون باغملک نیز با مشکل تامین آب شرب مواجه است، مدت یک سال است که در این منطقه چاه آب حفر شده و در صورت تجهیز این چاه و در مدار قرار گرفتن آن روستا‌های زیادی در اطراف این شهر از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به طرح ابرار در استان گفت: با اجرای طرح ابرار ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های روستایی خوزستان آسفالت می‌شود که برای اجرای آن با مشکل تامین قیر مواجه هستیم، ضمن اینکه برای اجرای این پروژه مناقصه برگزار شد که متقاضی نداشت و برای دومین بار مناقصه آن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.