در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

دانلود IDM+: Fastest download manager 13.0.1 – برنامه مدیریت و افزایش سرعت دانلود

زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت یکی از طاقت فرساترین کارها است ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع می‌گردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا می‌برند و برخی از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده می‌کنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی IDM+: Fastest download manager است.
 
دانلود IDM+: Fastest download manager 11.5 – برنامه مدیریت و افزایش سرعت دانلود
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود مرورگر ضد تبلیغ اندروید Brave Browser

اپلیکیشن Brave Browser: Fast AdBlocker یک مرورگر امن، سریع و ضد تبلیغ است که در گوگل پلی هم منتشر شده است. بدون نیاز به هیچ پلاگین و یا افزونه‌ خاصی به سرعت نور سایت‌های مختلف را مشاهده کرده و از شر تبلیغات مزاحم برای همیشه راحت شوید.

سیستم امنیتی به کار رفته در این برنامه علاوه بر محافظت از شما در برابر هرگونه تهدید، از تمامی اطلاعاتتان نیز به صورت خاصی محافظت کرده و حریم خصوصیتان را حفط می‌کند. نکته قابل توجه این مرورگر مصرف بسیار کم باتری است.

دانلود مرورگر Brave Browser
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Chrome Beta 89.0.4389.72 – مرورگر وب گوگل کروم بتا اندروید

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری کند و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید نسخه بتا این نرم افزار را دانلود کنید.


دانلود Chrome Browser 59.0.3071.92 برای اندروید و ios ؛ مرورگر محبوب گوگل کروم
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو Vlog Star برای اندروید

برنامه Vlog Star – free video editor & maker یک اپلیکیشن برای ویرایش ویدئو‌های یوتیوب و ساخت کلیپ های حرفه ای، مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

در این برنامه انواع افکت‌ها و ترنزیشن‌ها وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویرایش‌های حرفه‌ای و بی نقصی را روی ویدئو‌های خود اعمال کنید. برنامه برای رفع نیاز‌های یوتیوبر‌ها ساخته شده است، به همین خاطر تمامی امکانات مورد نیاز آن‌ها را در خود دارد. کاربری برنامه بسیار آسان است و برای کار کردن با آن نیاز به دانش قبلی خاصی نیست و هر کسی با کمی کار کردن، می‌تواند تمامی قسمت‌های آن را به خوبی یاد گرفته و کار‌های خود را به انجام برساند.

 
دانلود اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو Vlog Star
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Google Drive 2.21.081.03 - نرم‌ افزار گوگل

گوگل درایو یکی از بهترین خدمات شرکت گوگل است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام‌سازی فایل‌ها را می‌دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی Google Drive بر روی تبلت و یا گوشی خود در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات حساب کاربردی گوگل درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب، کار‌های مدیریتی انجام دهند.

 
دانلود Google Drive 2.20.061.04 - اپلیکیشن گوگل درایو
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Neshan 9.6 – مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع گذرشان به مکان‌هایی بیفتد که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند.

دانلود Neshan

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft Authenticator 6.2102.1274 – برنامه ساخت رمز موقت

امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی مجازی است. برای داشتن امنیت شما باید بتوانید اطلاعات کاربری منحصر به فردی داشته باشید و از آن‌ها محافظت کنید. در واقع محافظت از رمز عبور مانند محافظت از مرز یک کشور است. رمز عبور خوب می‌تواند شما را از اتفاقات بدی مانند هک شدن اطلاعات و موارد این چنینی محافظت کند. 

البته همیشه رمزهای عبور نمی‌توانند به تنهایی شما را محافظت کنند؛ به همین دلیل نرم افزارهای دیگری به کمک آن آمده‌اند. این برنامه‌ها با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای امنیت حساب کاربری شما را چند برابر می‌کنند. با فعال سازی رمزهای دو مرحله‌ای می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را چند برابر کرده و به نوعی آن را برای سودجویان غیرقابل دستیابی کنید.

نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

دانلود Microsoft Authenticator

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه ویرایشگر ویدئو آدوبی پریمیر راش برای اندروید

تا چند سال پیش، تنها راه ادیت ویدئو‌ها استفاده از نرم افزار‌های کامیپوتری مثل ادوبی پریمیر بود اما با قدرتمند شدن سخت افزار گوشی‌ها، حالا شاهد انواع برنامه‌های ویرایش ویدئو در اندروید هستیم و همین موضوع باعث شده است که شرکت ادوبی نیز محصولات خود را برای سیستم عامل‌های موبایلی ارائه دهد.

ویرایشگر ویدئویی Adobe Premiere Rush  یک اپلیکیشن قدرتمند و کامل برای ویرایش حرفه‌ای ویدئو با گوشی هوشمند بوده و مخصوص سیستم عامل اندروید است. با این برنامه یک ویرایشگر ویدئویی قدرتمند را در جیبتان خواهید داشت که می‌توانید با آن ویدئو‌های شگفت انگیزی ساخته و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

ادوب
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Today Weather – Forecast 1.5.1-9.280221 - برنامه پیش بینی دقیق آب و هوا

برنامه Today Weather – Forecast یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشنن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.


دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Easy Voice Recorder Pro 2.7.6 – برنامه ضبط صدا قدرتمند

برنامه‌های مختلفی برای ضبط کردن صدا در گوشی‌های هوشمند ساخته شده‌اند اما همه آن‌ها از لحاظ کیفیت در یک سطح قرار ندارند.

از نرم‌افزارهای این چنینی که قابلیت‌های بسیار مفیدی دارد و قادر به برآورده کردن نیاز کاربران است می‌توان به Easy Voice Recorder اشاره کرد. با دانلود این برنامه بر روی گوشی خود می‌توانید صدای مورد نظر در جلسات و یا کلاس با کیفیت بسیار بالا ضبط کنید.

قیمت اپلیکیشن Easy Voice Recorder Pro در گوگل‌پلی ۱.۲۹ دلار است و توانسته امتیازخوبی را از کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Easy Voice Recorder Pro 2.7.1 – برنامه ضبط صدا قدرتمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
کلی حجم مصرف کردیم واسه نرم افزار ضد تبلیغ ولی اصلا فایلتون باز هم نشد!!
آخرین اخبار