مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت عید مبعث در روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد بابیان اینکه این اقدام به‌منظور کمک محرومان در ادامه اجرای رزمایش مواسات و همدلی برگزار می‌شود، افزود: در این مرحله هفت هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او اضافه کرد: این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج، روغن، مرغ، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، ماکارونی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : این کالا‌ها به همت اعضای شورای زکات و با همکاری روحانیون مستقر در روستا‌ها با استفاده از ظرفیت زکات مستحبی پرداختی مردم تهیه‌شده است و توزیع آن با اولویت مناطق محروم استان است.

الهی راد یادآور شد: تاکنون در سه مرحله رزمایش همدلی برگزارشده ۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اهداشده است.

او همچنین شمار غذای گرم توزیع‌شده در سه مرحله رزمایش مواسات و همدلی را ۶۴۰ هزار وعده‌غذای گرم بااعتبار ۸ میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد.

الهی راد افزود : توزیع ۵۵۰ تبلت و ۱۳ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان استان نیز در قالب طرح مواسات و همدلی انجام‌شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.