رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت وحدت نه تنها موجب برگزاری انتخابات به نحو مطلوب می‌شود، بلکه بستر مناسبی را برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در دومین نشست ستاد انتخابات استان با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات اظهار داشت: ادارات، نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

او افزود: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند، انتخابات خرداد ۱۴۰۰ به طور رسمی وارد مرحله اجرا شد و امید است با تلاش، همراهی و هم‌افزایی عوامل برگزاری انتخابات بتوان این رویداد مهم سیاسی را بار دیگر به نحو مطلوب برگزار کرد.


بیشتر بخوانید


مردانی، فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن را مهمترین وظیفه این ستاد دانست و اضافه کرد: بی‌شک برگزاری انتخابات باید در فضایی امن و توام با آرامش برگزار شود و در این میان عوامل اجرایی نقش مهمی برعهده دارند.

او با تاکید بر همدلی، وحدت و هم‌افزایی بین‌بخشی در برگزاری انتخابات ادامه داد: تقویت وحدت نه تنها موجب برگزاری انتخابات به نحو مطلوب می‌شود، بلکه بستر مناسبی را برای تحقق مشارکت حداکثری و ایجاد رقابت سالم بین نامزد‌ها ایجاد می‌کند.

مردانی، ایجاد شور و نشاط سیاسی در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از دیگر اهداف ستاد انتخابات استان برشمرد و گفت: ایجاد فضای رقابتی، رعایت اصل اعتماد و رضایت با پایبندی به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی از دیگر اهداف این ستاد به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی کشور و استان هستند، خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش می‌شود تا با استفاده از نیروی انسانی کارآمد در جهت سرعت، دقت و صحت برگزاری انتخابات، اعتماد مردم را حفظ کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار