سردار یدالله کشاورز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور کاروان‌های راهیان نور، نوروز امسال به شلمچه اعزام نمی‌شوند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر دیروز با حضور در یادمان شهدای شلمچه گفت: اردوی راهیان نور که در سال های اخیر برگزار می شد منشا بسیاری از برکات بوده اما امسال بعلت شیوع ویروس منحوس کرونا اردوهای راهیان نور برگزار نخواهد شد.

او یادمان شهدای شلمچه را یادآور رشادت‌ها، شهادت‌ها و خاطره ها دانست و افزود: باید به حماسه های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نگاهی ویژه داشت.

سردار کشاورز افزود: دوران دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی داشت که بسیاری از این دستاوردها به خوبی تبیین نشده اند . حماسه ها و رویدادهای  هشت سال دفاع مقدس همچنان نیاز به تحلیل و بررسی دارند تا بتوان فرهنگ آن دوران را به نسل های بعدی منتقل کرد.

او بیان کرد:به برکت دوران دفاع مقدس ظرفیت های بزرگی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد که باعث اقتدار نظام اسلامی در عرصه های بین المللی شده است.

مرز شلمچه که در فاصله ۱۵ کیلومتری خرمشهر واقع است پیش از شیوع کرونا در سالهای گذشته میزبان راهیان نور از سراسر کشور بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.