رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی تجلیل کرد.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اعظم (ص) گفت: بعثت پیامبر موجب رهایی بشر از جهل و ضلالت شد و با آغاز بعثت، کرامت انسانی مورد توجّه قرار گرفت و فضایل اخلاقی نمود عینی پیدا کرد.

او پیرامون دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: این جشنواره به صورت ملی در سال ۱۳۹۹ در سه بخش کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد که از شهرستان آبادان ۲ هزار و ۴۲۱ نفر در این مسابقه به صورت الکترونیکی مشارکت کردند.

دشت افکن در معرفی برگزیدگان شهرستان آبادان در این جشنواره گفت: مشارکت گسترده شهروندان در این مسابقه شایسته تقدیر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خاطر نشان کرد: در بخش کودکان پارمیس اسکندری و کوثر زباری پور و در بخش نوجوانان امیر حسین جعفری، مرضیه آسوبار، اکرم فرهادی و آتنا صادق پور و در بخش بزرگسالان جعفر دشت افکن، فریده نیکان، سنا علیان و مریم محمودیان برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان آبادان می‌باشند.

او در پایان افزود: مسابقات کتابخوانی رضوی، معارف خاندان نبوّت را در کانون‌های خانواده به صورت مضاعف منتقل کرد و مطالعه مفید موجب استحکام بنیان خانواده و کاهش آسیت‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.