شهروندخبرنگار سمنان؛
فیلمی از لحظه وقوع زلزله در گرمسار از نگاه دوربین مداربسته
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت : استاندار کرمانشاه هشت بار در مرکز پاسخگویی سامد حاضر شده و به حدود ۳۰۰ تماس تلفنی شهروندان استان پاسخ داده و به مشکلات آنان رسیدگی کرده است.
او درباره اینکه حل چند درصد از مشکلات مطرحشده به نتیجه میرسد، گفت : بیشتر دستورهایی که استاندار کرمانشاه درباره مشکلات مردم صادر میکند، عملیاتی میشود.
او افزود: دسترسی سخت به مسئولان ارشد و مدیران کل و فاصله آنها با مردم عادی همواره یکی از گلایههای شهروندان است، اما استمرار دیدارهای حضوری و شنیدن بی واسطه دغدغههای مردمی بویژه از سوی مدیران ارشد، میتواند این شکاف کمتر کند .
انتهای پیام/د