اقامت افراد در چادرها، پارک‌ها و امکان عمومی برای تعطیلات نوروز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین‌زادگان استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران نوروز امسال همانند سال‌های پیش از شیوع کرونا مقصد گردشگری کشور نمی‌تواند باشد، گفت: اگر ورود گردشگران به مازندران را مانند سال‌های پیش از شیوع کرونا آزاد شود استان با چالش جدی مواجه خواهد شد.

او افزود:ستاد تسهیلات سفر نوروزی در مازندران اگرچه با پیوست تمهیدات کرونایی تشکیل خواهد شد، اما توصیه به همه مردم ایران خودداری از سفر است.

استاندار مازندران ادامه داد: اگرچه توصیه به خودداری از سفر سخت است، اما اولویت اصلی در حال حاضر و با توجه به قدرت سرایت کرونا انگلیسی سلامت و حفظ جان مردم است به همین دلیل مردم برای نوروز امسال برنامه ریزی خاصی برای سفر نداشته باشند.


بیشتر بخوانید
ممنوعیت ورود مسافران به مازندران


حسین‌زادگان گفت: اجازه ورود مسافر به مازندران ارتباط مستقیم با وضعیت رنگ بندی شهر‌های استان دارد و در شهر‌های آبی امکان بازگشایی برخی مراکز گردشگری با شرایط خاص وجود دارد.

او افزود: مراکز اقامتی و تفریحی در شهر‌هایی با وضعیت زرد به دلیل احتمال ورود کرونایی انگلیسی بسته خواهند بود و در شهر‌های نارنجی و قرمز نیز اجازه ورود مسافران داده نخواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه معیار پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی نیز رنگ بندی‌های کرونایی است، برای مراکز اقامتی در شهر‌های با رنگ آبی، دستور العمل و تمهیداتی برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اتخاذ خواهد شد، اما اجازه چادرخوابی یا اقامت در معابر، پارک‌ها و خیابان‌ها داده نخواهد شد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.