فرماندار فردیس گفت: ۱۴ داوطلب در شهرستان برای انتخابات شورای شهر فردیس ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اینانلو ، فرماندار شهرستان فردیس گفت: از امروز همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر در تمامی فرمانداری‌های کشور آغاز شده است.

فرماندار شهرستان فردیس افزود: در روز نخست ۱۴ نفر داوطلب در شهرستان فردیس ثبت نام کرده‌اند که پنجاه درصد ثبت نام‌ها به صورت غیر حضوری انجام شده است، ضمن اینکه دو نفر از داوطلبان نام نویسی شده زن و مابقی مرد هستند.

اینانلو با اشاره به این که ضرورتی به مراجعه حضوری برای ثبت نام نیست، گفت: کاندیدا‌ها ثبت‌نام را به روز‌های پایانی موکول نکرده و زودتر در این زمینه اقدام کنند، همچنین توصیه می‌شود کاندیدا‌ها برای ثبت‌نام به صورت الکترونیکی از ظرفیت دفاتر پیشخوان دولت یا حتی رایانه شخصی خود استفاده کند.

او با بیان این که داوطلبان وقتی که فرآیند زمان ثبت نام خود را بصورت غیرحضوری نهایی کردند دیگر نیاز نیست به فرمانداری‌ها مراجعه کنند، افزود: این افراد باید از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ منتظر دریافت پیامک با مظنون «اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است» باشند.

فرماندار شهرستان فردیس گفت: براساس اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند، افزود: روش نخست از طریق اپلیکیشن موبایلی به آدرس Entekhabat.moi.Ir و دریافت کد رهگیری، قابل اجرا است

او گفت: در روش بعدی داوطلبان می‌توانند از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری اقدام، و در روش سوم با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.