رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره وضعیت مالکیتی تیم شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره آخرین وضعیت باشگاه شهر خودرو اظهار کرد: امتیاز تیم لیگ برتری شهرخودرو متعلق به مردم خراسان و هواداران مشهدی است. مجموعه پدیده ۲ فصل قبل دچار مشکل شد.  

او ادامه داد: اتفاقاتی برای شرکت مجموعه شهر خودرو رخ داده است. از اول فصل مشکلات متعددی در بحث تامین هزینه‌های تیم داشتیم. مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی شامل استاندار، مقامات، مسئولان، شهردار مشهد، دستگاه‌های قضایی و نظارتی دست به کار شدند. با توجه به اینکه فوتبال یک پدیده اجتماعی و آثار و تبعات اجتماعی گسترده‌ای دارد و مردم شرق کشور مسائل تیم شهر خودرو را تعقیب می‌کنند و  این تیم را از آن خود می‌دانند مسئولان ورود کردند و مشکلات اقتصادی تیم را حل و فصل کردند.

اصولی بیان کرد: وضعیت تیم شهر خودرو خوب است و آن‌ها در مقایسه با فصل گذشته و تیم‌های دیگر که هزینه‌های زیادی کرده اند با کمک سید مهدی رحمتی و شاگردان خوب او نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفتند و شرایط  آن‌ها در جدول رده بندی قابل قبول است. امیدوارم این روند ادامه پیدا می‌کند.  

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: مالک باشگاه شهر خودرو چندین مرتبه  به صورت شفاهی و کتبی با اعزام نماینده تام الاختیار و امضای صورتجلسات اذعان کرده که آماده است تیم را واگذار کند و توان تیم‌داری ندارد. تیم‌داری مشخصات و مولفه‌های خاص خود از جمله تامین هزینه‌ها را دارد. جلسه‌ای روز گذشته با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشتیم و  مالک باشگاه شهر خودرو در آن جلسه  به صورت مکتوب اعلام آمادگی کرد که تیم را واگذار کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار