اسلامی با اشاره به اینکه باید قدرت پردازش اطلاعات در سازمان هواشناسی تقویت شود، گفت: مجوز جذب نیروی انسانی جدید در این سازمان دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی امروز در مراسمی به مناسبت شصت و دومین سالگرد سازمان هواشناسی کشور و بهره‌برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان هواشناسی کشور نیازی جدی به روزآمدی در بخش تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری دارد افزود: ما باید قدرت سازمان هواشناسی کشور را برای افزایش کیفیت داده‌‌ها، بیشتر کنیم‌.

او با بیان اینکه از سویی دیگر در بخش تقویت نیروی انسانی در این سازمان نیز باید کار کنیم ادامه داد: هم اکنون با کمک سازمان هواشناسی کانون‌های گرد و غبار شناسایی شده‌اند و در بخش پیش‌بینی و هشدار سیل و بخش‌های راداری و سخت‌افزاری این سازمان تقویت شده است.

اسلامی با بیان اینکه با این حال نیاز است که قدرت پردازش اطلاعات سازمان هواشناسی تقویت شود، گفت: از سویی دیگر برای تقویت نیروی انسانی در این سازمان مجوز جذب نیروهای جدید را گرفته‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدواریم با تجهیز و نوسازی سازمان هواشناسی هم در بخش سخت افزاری و نرم افزاری و هم در بخش نیروی انسانی، سازمانی پیشرو  و موفق داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی ، علوم جوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار