با توجه به اینکه اهواز در شرایط قرمز قرار دارد، کادر درمان این شهر مطالبه واکسیناسیون هفتاد درصدی را دارند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه بیش از یک سال است که از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور می‌گذرد، همچنان کادر درمان کشورمان صبورانه در کنار افراد جامعه هستند تا مرحمی بر زخم‌های آن‌ها باشند.

اما در این روز‌های سخت که آن‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند. ایمن بودنشان بسیار دارای اهمیت است.

در این روز‌ها که شهر‌های جنوبی کشورمان در شرایط قرمز کرونایی است واکسینه شدن آن‌ها یکی از راهکار‌هایی است که آن‌ها بتوانند مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند. اما عده‌ای از کادر درمان شهر اهواز در استان خوزستان از کمبود واکسن کرونا در این شهر که در شرایط قرمز کرونایی است گلایه‌هایی دارند.

چنانچه شما مخاطبین هم پیشنهادی برای نحوه واکسیناسیون دارید برای ما پیام بگذارید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام. وقت بخیر لطفا یک پیگیری بکنید از وضعیت واکسیناسیون کادر درمان در اهواز با وضعیت وحشتناک این استان هنوز کادر بیمارستان‌های درگیر واکسن دریافت نکردند، اما در استان اصفهان که شهرستان‌های کوچک هم به کادر درمان که چه عرض کنم به سایر پرسنل هم تزریق شده است. خودم ساکن این شهرستان کوچک هستم و عکس تزریقشون را دیدم.

از طرفی رزیدنت در بیمارستان اهواز هستم و شاهد عدم دریافت واکسن به کادر درمان نمی‌گویم تزریقی نبوده، اما کمتر از ۳۰ درصد بوده است. در بخش ما که بخش زنان هست این طور بوده است. از ۷۴ رزیدنت زنان کمتر از سی نفر واکسن زدند در صورتی که ما با مادران باردار پر ریسک روبه رو هستیم در سایر بخش‌ها هم وضع در همین حدود هست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار