هواداران تیم فوتبال ساندرلند با خرید بلیت‌های مجازی بازی فینال جام اتحادیه، برای اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا کمک جمع آوری کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار فینال رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، اردیبهشت ماه سال آینده میان تیم‌های فوتبال تاتنهام و منچستر سیتی برگزار خواهد شد و هواداران تیم ساندرلند با وجود این که ورزشگاه ومبلی به دلیل شیوع ویروس کرونا جایی برای هواداران ندارد،  ابتکار عمل جالبی به خرج دادند و بلیت‌های مجازی این دیدار را خریداری کردند تا مبلغ به دست آمده را صرف کار‌های خیرخواهانه کنند.  

پیتر ریچاردسون، هوادار شناخته شده ساندرلند با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود، جمع آوری کمک برای اقشار آسیب دیده جامعه را آغاز کرد و سپس نهاد‌های خیریه‌ای مانند بنیاد نور، ارتش نجات، فودبانک ساندرلند و واشنگتن میند نیز به این حرکت خیرخواهانه پیوستند.

ایده ریچاردسون با استقبال هواداران ساندرلند همراه شد و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مبلغ ۱۰ هزار پوند جمع آوری شد. در ادامه بازیکنان و روسای سابق  باشگاه ساندرلند هم اقدام به خرید بلیت‌های مجازی بازی فینال جام اتحادیه کردند و کمک‌های قابل توجهی به اقشار آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا اختصاص دادند.


بیشتر بخوانید


تاکنون هواداران ساندرلند حدود ۱۱۵ هزار دلار کمک مالی جمع آوری کرده اند و انتظار می‌رود تا زمان برگزاری فینال جام اتحادیه، این مبلغ چند برابر شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار