سرپرست شبکه بهداشت و درمان بستان‌آباد گفت: روستای انباردان شهرستان بستان‌آباد به عنوان کانون شیوع کرونای انگلیسی قرنطینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، زوارکعبه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بستان‌آباد با بیان اینکه تاکنون ۱۶ مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان بستان‌آباد شناسایی شده است گفت: ۱۵ نفر از این تعداد در روستای انباردان ساکن هستند.

او با بیان اینکه وضعیت این روستا به علت شیوع کرونای انگلیسی بحرانی است گفت: احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در این روستا با انجام تست‌های بیشتر وجود دارد.

زوارکعبه با بیان اینکه تا به امروز در این شهرستان هشت هزار و ۵۹۹ تست کرونا انجام شده افزود: یک هزار و ۷۳۱ نفر از این تعداد مثبت بوده و ۷۹ نفر فوتی بر اثر کرونا در شهرستان ثبت شده است.

او گفت:بر اساس تصمیمات ستاد کرونای شهرستان، ورودی و خروجی‌های روستای انباردان تحت کنترل عوامل بهداشتی قرار می‌گیرد و افراد مشکوک به مراکز درمانی و قرنطینه شدن هدایت خواهند شد.

او رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم را راهکار اصلی در مبارزه با کرونا عنوان کرد و افزود: تا زمانی که به تصمیمات ستاد ملی کرونا و ضوابط بهداشتی توجه نشود دستاورد خوبی در مبارزه با این ویروس نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.