رئیس دپارتمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت و بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های  تیم ملی فوتبال برای مقدماتی جام جهانی گفت: طبق برنامه روزهای ۳ تا ۹ فروردین اردوی تیم ملی کشورمان برگزار می‌شود. با توجه به تعطیلات نوروز، بازیکنان چند روزی در کنار خانواده هایشان هستند. دیدار با سوریه ۱۰ فروردین برگزار خواهد شد. سوریه تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود و  علاوه بر این، اردوی تیم ملی فوتبال روز ۱۰ فروردین سال آ ینده  به پایان می‌رسد. لیست تیم ملی فوتبال اول  یا دوم فروردین اعلام می‌شود.

او ادامه داد: طبق  شیوه نامه‌های بهداشتی فیفا، ۱۴  روز قبل باید اعلام کنیم که کدام بازیکنان را برای اردو می‌خواهیم. لیست نهایی را اسکوچیچ اعلام خواهد کرد؛ سرمربی می‌تواند ۲۰ بازیکن را انتخاب کند.

خراطی درباره  احتمال میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: میزبانی جام جهانی حق ما است. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامه‌ای کلی را برای میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی ابلاغ کرده است. عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در حال رایزنی برای این موضوع است. عزیزی خادم جلسه‌ای با ظریف (وزیر امور خارجه) داشت و ظریف قول داد که نهایت تلاش خود را خواهد کرد.

تنها تیمی هستیم که در گروهمان ۴ بازی انجام دادیم

او بیان کرد: تنها تیمی در گروهمان هستیم که ۴ بازی انجام دادیم و سایر تیم‌ها ۳ بازی کرده‌اند. احتمال این که تیم ملی بحرین میزبان بازی‌های مقدماتی جام جهانی شود، زیاد است. رئیس AFC بحرینی است. ما هم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. ظریف می‌تواند از طریق سفارت ما در کوالالامپور و حتی FIFA این مسئله را پیگیری کند.

رئیس دپارتمان تیم های ملی درباره  غیبت مهدی طارمی در اردوی قبلی تیم ملی گفت: مهدی طارمی مشکل روادید داشت و روادید اقامتش در پرتغال تمام شده بود. اگر این بازیکن به بوسنی می‌آمد، نمی‌توانست برگردد و با مشکل مواجه می‌شد. طارمی از اسکوچیچ خواست که او را دعوت نکند.

صادق محرمی رباط صلیبی پاره کرده است

او درباره وضعیت لژیونرهایمان تصریح کرد: صادق محرمی رباط صلیبی پاره کرده است . این بازیکن را در بازی دوستانه با سوریه در اختیار نداریم. فکر می‌کنم محرمی در اردوی خرداد ماه حاضر شود، چون او در لیست اسکوچیچ است. بیرانوند چند روز پیش با من صحبت کرد؛ او به شدت دلتنگ ایران و علاوه بر این، شرایطش خوب است.

خراطی در ادامه صحبت‌های خود افزود: با توجه به لغو پرواز‌های ایران - انگلیس کار بسیار سختی برای حضور جهانبخش و قدوس در اردوی تیم ملی داریم. جهانبخش، بازیکن بسیار با شعور و با کیفیتی است و حساب ویژه‌ای روی او داریم. ان شاءالله بتوانیم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم.

دستمزد اسکوچیچ پرداخت و تا آذر ماه تسویه می‌شود

او در پایان گفت: عزیزی خادم در جلسه‌ای با اسکوچیچ به او قول داد تمام امور تیم ملی را خودش به طور مستقیم زیر نظر بگیرد. دستمزد اسکوچیچ پرداخت و تا آذر ماه تسویه می‌شود. ما در مسائل مالی مشکلاتی داریم، اما پاداش بازیکنان تیم ملی را به زودی پرداخت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار