سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اسامی درمانگاه‌های تنفسی پذیرنده بیماران کرونا در این کلانشهر را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد سلطانی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به لزوم خودداری از مراجعه به مراکز درمانی شلوغ از جمله اورژانس بیمارستان‌ها گفت: بیماران با مشاهده علائم خفیف تنفسی نیز باید حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

او افزود: در صورتیکه علائم خفیف باشد، توصیه می‌شود که از حضور در اورژانس‌ها و بیمارستان‌ها خودداری کنند تا از ازدحام جمعیت بیماران و گسترش بیماری جلوگیری شود، همچنین اگر تنگی نفس، بی‌اشتهایی شدید یا بیحالی شدید برای فردی رخ داد، باید حتما به بیمارستان‌های پذیرنده بیماران کرونا مراجعه کند.

سلطانی با بیان اینکه بیماران در صورت خفیف بودن علائم، بیماران می‌توانند به درمانگاه‌های تخصصی تنفسی مراجعه کنند تا با معاینه از سوی پزشکان متخصص، درمان لازم را دریافت کنند، اظهار داشت: در اهواز، درمانگاه کمیل در منطقه زیتون کارمندی، درمانگاه سازمان آب و برق خوزستان در بلوار گلستان، درمانگاه شهید بقایی در خیابان شریعتی، درمانگاه فولاد در کیانپارس، درمانگاه ولایت در پردیس و درمانگاه حکیم در امانیه پذیرای بیماران با علائم تنفسی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.