معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با انتقاد از قرارداد‌های کوتاه مدت با کشاورزان غیربومی، گفت : فرمانداران باید با هرگونه قرارداد کشاورزان غیربومی متخلف که تنها به فکر بهره‌وری غیراستاندارد و کوتاه‌مدت از اراضی استان هستند، برخورد کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه اولویت اصلی استان را حفظ محیط زیست و منابع خاکی و آبی دانست و گفت : متاسفانه کشاورزان غیربومی با ورود به استان و با اخذ قرارداد کوتاه‌مدت و اجاره زمین کشاورزان بومی، به جهت سود بیشتر هر نوع کود و مواد شیمیایی را وارد خاک و اراضی کشاورزی می‌کنند که این مساله به منابع استان آسیب می‌رساند.

او از فرمانداران، بخشداران، دهیاران و ادارات جهاد کشاورزی و مردم استان خواست که در این خصوص همکاری کنند و هرگونه تخلف را گزارش نمایند.

حاتمی افزود: در خصوص آسیب کشاورزان غیربومی به اراضی استان، گزارش‌های مردمی زیادی در این خصوص داشته‌ایم که به تایید کارشناسان نیز رسیده و سازمان محیط زیست و جهاد کشاورزی باید با این مساله به صورت جدی برخورد و سازمان آب منطقه‌ای نیز در خصوص قطع آب و ابطال مجوز چاه افراد متخلف اقدام نماید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.