مرادی گفت: طلاب با خدمت رسانی در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمانی موجب تعمیق رابطه خود و مردم شدند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: توجه به مسئله روحیه بیماران نکته بسیار مهمی است که حضور بسیج طلاب جهادگر در مراکز درمانی قطعا می‌تواند در زمینه تعمیق رابطه خود و مردم مثمر ثمر باشد.

او افزود: امروز پزشکان و پرستاران، طلاب و روحانیون جهادی و بسیجیان همان سربازان دوران دفاع مقدس هستند که ایثارگرانه در مقابل دشمنی نوظهور که سلامت انسان‌ها را نشانه گرفته دلاورانه می‌جنگند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: آنچه که در این بین از وقوع شرایط وخیم شیوع این بیماری منحوس در زندگی مردم جلوگیری کرده، پای‌کار آمدن گروه‌های جهادی است، قشر‌های مختلف مردم به ویژه جوانان با گسترده شدن بیماری کرونا در جامعه، برای کاهش تبعات مختلف این بیماری وارد میدان شدند و در حوزه‌های مختلف ازجمله در حوزه‌های سلامت، بهداشت و اقتصاد کار‌های بزرگی رقم زدند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه بیان داشت: بحران‌ها و حوادث همیشه فقط آثار زیان بار ندارد و گاهی می‌تواند فرصت‌هایی را هم ایجاد کند که در ایام کرونا بهترین فرصت برای رشد روحیه اخلاقی و انسانی و اجتماعی مهیا شد تا در بدترین شرایط به فکر هم نوعان بوده و نیازمندان را فراموش نکنیم.

این مقام مسئول گفت: اولین دغدغه‌ای که در این رابطه وجود دارد، جلوگیری از ابتلای مردم به این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن است که باید تمهیدات و اقداماتی نیز در این زمینه صورت بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.