سرهنگ محمد غلامی گفت : از ابتدای امسال تا کنون کشف سرقت‌های خرد ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمد غلامی  با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون کشف سرقت‌های خرد ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با هرگونه اقدامی که این امنیت و آرامش را مختل کند، قطعا برخورد خواهد شد .


بیشتر بخوانید 


سرهنگ محمد غلامی گفت : از ابتدای امسال تا کنون با تلاش ماموران انتظامی سطح استان میزان کشف کل سرقت‌ها نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۳۳ درصدی مواجه بوده است.

او  با بیان اینکه در این مدت هیچ گونه سرقت طلا فروشی نداشتیم، افزود: در این بازه زمانی کشف سرقت‌های مغازه نیز ۱۸ درصد نسبت به سال قبل در این بازه زمانی افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه با مخلان نظم و امننیت و مجرمان در چهارچوب قانونی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: استان خراسان شمالی جز امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود لذا  با افرادی که بخواهند به هر دلیل امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند برخورد خواهد شد.

سرهنگ غلامی ادامه داد: کشف سرقت‌های منزل نیز در این مدت ۱۲ درصد و کشف سرقت‌های اماکن خصوصی و دولتی نیز ۴۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.