سرهنگ امیدوار گفت:تصادفات و فوتی‌های رانندگی در مازندران به مدت ۴ سال متوالی کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ امیدوار فرمانده پلیس راه کشور در جلسه هماهنگی طرح نوروزی مسولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ، به کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن به مدت ۴ سال متوالی در مازندران اشاره و گفت: این آمار نشان دهنده تعامل و همدلی دو مجموعه همیشه بیدار در سطح جاده‌ها یعنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه است.

او افزود: تلاش و اقدامات موثر در جهت بهبود و ارتقا ایمنی محور‌های ارتباطی مازندران، رضایت بخش است.

سرهنگ امیدوار گفت: راه‌های ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت با سه محور ارتباطی هراز، کندوان و سوادکوه و همچنین محور کیاسر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از راه‌های بسیار پرتراکم علی الخصوص در تعطیلات محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه همچنین فاصله کم مراکز جمعیتی در مازندران و تراکم شهر‌ها نیز بر اهمیت راه‌های درون استانی افزوده است، افزود:از این رو در ایام تعطیلات و نوروز میلیون‌ها گردشگر و مسافر به این استان سفر می‌کنند.

فرماندهی پلیس راه کشور بر ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و گفت: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

او افزود: هر چه چقدر میزان همکاری و تعامل این دو مجموعه بیشتر و نزدیک‌تر باشد، امنیت و آسایش و همچنین تسهیل در عبور و مرور برای مردم شریف میهن بهتر و بیشتر می‌گردد.

سرهنگ امیدوار گفت: با توجه به بازدید‌های میدانی به عمل آمده، شرایط راه‌های ارتباطی مازندران نسبت به استان‌های شاخص کشور، وضعیت بهتر و مطلوب تری دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.