مناظره شنیدنی کارشناس ایرانی و سعودی درباره انتقال مهمات از ایران به یمن + فیلم

یک کارشناس ایرانی، در گفت و گو با همتای سعودی خود، به موضوع انتقال مهمات از ایران به یمن پرداخت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، امیر موسوی کارشناس ایرانی، در گفت و گو با همتای سعودی خود، موضوع انتقال مهمات، از جمهوری اسلامی ایران به کشور یمن را مورد بررسی قرار داد.
او در این مناظره، با تاکید بر محاصره یمن توسط نیروهای عربستان سعودی، اعلام کرد که امکان انتقال هر محموله‌ای به یمن منتفی است.



بیشتر بخوانید:


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید شیرمحمدی . از تبریز
۰۹:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
با سلام . این مناظره آقای امیر موسوی با کارشناس سعودی بسیار عالی بود . درود بر ایشان . مرگ بر امریکا و رژیم کودک کش اسرائیل و سعودی

درود بر کشور جمهوری اسلامی ایران . درود بر مردم ایران . درود بر امام خا منه ایی . دست همه شما از پخش اینگونه اخبار و گزارشات درد نکند .

دوستون داریم . کشور ما بهترین کشور دنیاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
ایران شاخ آمریکا که شما رو گاو شیرده میدونه شکسته شماها که دیگه عددی نیستید شما با جنایت راه به جایی نمیبرید و آخرش مجبور میشید روش خود را اصلاح کنید و اگر همچنان به این سیاست خصمانه تون ادامه بدهید نابودی در انتظارتون هست،بدبختها میخواستید زور نداشتتون رو به ملت یمن تحمیل کنید ولی چیزی جز شکست و سرشکستگی نصیب تون نشده.کاری نکنید که مردمتون وادار بشن زبان فارسی رو فرا بگیرند شما در حد و اندازه جمهوری اسلامی ایران نیستید و خودتون هم میدونید و با اسرائیل غاصب و کودک کش هم مثلا ائتلاف تشکیل بدهید مشکلی برای ما پیش نمیاد این شما هستید که نابود میشید تروریستهای بی وجود