عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت کرد.

حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: یکی از اتفاقاتی که کمتر در فوتبال ما مشاهده می‌شود، سرمایه گذاری روی تیم‌های پایه و بهره گرفتن از بازیکنانی است که در آکادمی آن باشگاه رشد کرده اند. در دوره فعلی این موضوع به شکل جدی دنبال می‌شود. وضعیت برای پرورش استعداد‌هایی که در آینده به باشگاه استقلال کمک کنند، فراهم است.

او افزود: امیدواریم این فرایند را هر روز ادامه دهیم و آن را تقویت کنیم. ارتباط بیشتر مدیران باشگاه استقلال با آکادمی تیم‌های پایه می‌تواند به بهتر شدن این فرآیند کمک کند. این برنامه را به طور جدی دنبال می‌کنیم و برای تقویت تیم‌های پایه هر اقدامی را انجام می‌دهیم. در تلاش هستیم که برای سایر رشته‌ها به خصوص بانوان، شرایط مشابهی را فراهم کنیم.

نظری در خصوص حضور فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال، عنوان کرد: طبیعی است که سرمربی بزرگسالان از تیم‌های پایه استفاده کند. حضور فرهاد مجیدی در دیدار امید استقلال و بادران همین موضوع را نشان می‌دهد. انتخاب به معنای آن نیست که این اتفاق به سرعت رخ دهد بلکه ممکن است  ورود بازیکنان به تیم بزرگسالان در فصل آینده اجرایی شود. مجیدی تلاش می‌کند تا با شناسایی بازیکنان مستعد تیم‌های پایه برای فصل بعد برنامه ریزی کند.

او ادامه داد: اگر بتوانیم بیشتر روی تیم‌های پایه هزینه کنیم، در آینده هزینه‌های باشگاه استقلال را کاهش پیدا می‌کند. خیلی برای ما مهم است که روی آکادمی برنامه ریزی کنیم و هر روز موانع را از سر راه برداریم.

نظری درباره مشکلات مالی استقلال، اظهار کرد: شایعه‌‎هایی که بابت پرداخت ۱۰ هزار دلاری به میلیچ بابت برگشت به استقلال مطرح شده بود، صحت ندارد. واقعیت این است که پول میلیچ و بودوروف به زودی پرداخت خواهد شد و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم به زودی باز می‌شود.

او در پایان گفت: تلاش می‌کنیم مطالبات بازیکنان داخلی از باشگاه استقلال را هم به زودی پرداخت کنیم و با آن‌ها به توافق برسیم. طلبکاران داخلی و خارجی هر ۲ برای ما مهم هستند. پرداخت مطالبات افراد خارجی کمی زمان بر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار