رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از شست و شو و ضدعفونی محل‌های استقرار دستفروشان در هسته مرکزی این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه سازمان آتش نشانی با آغاز شیوع ویروس کرونا در یک سال اخیر همواره در کنار دستگاه‌های خدمات رسان برای ضدعفونی و شست و شوی معابر و سطح شهر همکاری داشته است، گفت: به دستور شهرداری و استانداری خوزستان سازمان آتش نشانی اقدام به ضدعفونی و شست و شوی محل‌های استقرار دستفروشان در خیابان سلمان فارسی در هسته مرکزی شهر اهواز کرد.

او افزود: این اقدام به منظور مبارزه هر چه بیشتر با شیوع ویروس کرونا انجام شده است و در صورت تقاضا برای ادامه شست و شو این عملیات مجدد انجام خواهد شد.

براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونا در ۱۱ شهرستان خوزستان، تنها واحد‌های صنف گروه اول شامل؛ فروشنده مواد خوراکی و نانوایی‌ها مجاز به فعالیت هستند، با این وجود بسیاری واحد‌های صنفی و دستفروشان رعایت نمی‌کنند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سازمان آتش نشانی اهواز در یک سال اخیر با شیوع ویروس کرونا در امر ضدعفونی و شست وشوی سطح شهر فعالیت کرده و در این راه یک نفر از نیرو‌های آتش نشان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و ۷ شهر در وضعیت نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار