تمام فوتی‌های کرونایی اهواز با رعایت اصول بهداشتی در باغ فردوس و بهشت آباد قدیم اهواز خاکسپاری می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی خنافره مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز  گفت: در حال حاضر تمام فوتی‌های کرونایی اهواز با رعایت نکات بهداشتی در باغ فردوس و بهشت آباد قدیم خاکسپاری می‌شوند و اکنون تمام ورودی‌های آرامستان‌های اهواز و از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می‌شود.

او با بیان اینکه باز هم برخی ازشهروندان ملاحظات موجود را رعایت نمی‌کنند، افزود: به همراه یک جنازه تنها ۱۰ تا ۱۵ نفر اجازه ورود به آرامستان را دارند که متاسفانه این تعداد پس از خاکسپاری همچنان در آرامستان مانده و برای قرایت فاتحه بر سر مزار دیگر اقوام خود در قسمت‌های مختلف آرامستان تردد می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز با اشاره به اینکه ما موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونای استان هستیم، تصریح کرد: در مواردی عده‌ای که به اصرار قصد ورود به آرامستان را دارند با ماموران حراست درگیر شده و حتی آن‌ها را کتک می‌زنند.

خنافره گفت: با توجه به آمار افزایشی فوتی‌های اهواز، فکر نمی‌کنم تا پایان امسال اجازه بازگشایی آرامستان‌ها را داشته باشیم بنابراین امسال مردم بهتر است از منزل خود برای خیرات و قرائت فاتحه و سایر امور آخرین پنج شنبه سال را انجام دهند و از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار