سرمربی تیم فوتبال امید استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

آرش برهانی، سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ارتباط با مسابقه امروز این تیم در لیگ امید‌های کشور عنوان کرد: بچه‌های تیم ما خیلی زحمت کشیدند و فکر می‌کنم دلیل باخت امروز شخص من و کادر فنی تیم ما بود.

او ادامه داد: در این بازی روی ۲ اتفاق گل خوردیم، اما زیاد مهم نیست؛ چرا که تیم ما ۲ بازی دیگر دارد و سرنوشت قهرمانی همچنان در دستان خودمان است. امیدوارم با همت و تلاش بازیکنان خودمان در بازی‌های آینده بتوانیم پیروز شویم و قهرمان کشور شویم.

برهانی درباره حضور فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در این بازی و همچنین احتمال حضور بازیکنان امید استقلال در تیم اصلی گفت: قبل از هر چیز از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که آمد و بازی بچه‌های تیم ما را تماشا کرد که نشان می‌دهد چه مقدار مشاهده امید‌ها برای سرمربی تیم بزرگسالان ما مهم است.

او ادامه داد: آکادمی ما پتانسیل بالایی برای تزریق بازیکن به تیم اصلی دارد. به عنوان مثال خدامرادی یکی از بازیکنان اصلی ما را اولین بار فرهاد مجیدی در تیم اصلی استفاده کرد و اکنون نیز ما از این بازیکن استفاده می‌کنیم.

او افزود :من اطمینان دارم بچه‌های امید ما می‌توانند به تیم بزرگسالان کمک کنند و همان طور که در زمان محمود فکری از بازیکنان جوان استفاده می‌کردیم، فرهاد مجیدی هم نگاه ویژه‌ای نسبت به این جوانان دارد و امیدوارم این بازیکنانی که ما داریم سرمایه باشگاه ما بمانند و تیم ما را به راحتی ترک نکنند تا سال های بعد مجبور شویم با قرارداد‌های میلیاردی آن‌ها را بازگردانیم.

برهانی درباره حضور خود در تیم امید استقلال و کنار رفتن خود از این پست عنوان کرد: در شرایط فعلی ۲ بازی از لیگ مانده است. فکر می‌کنم بعد از اتمام این بازی‌ها در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهم کرد.

برهانی ادامه داد: من علاقه دارم هر گونه‌ای که شده است به استقلال کمک کنم، اما باید صبر کنیم که بازی‌های باقی مانده تمام شوند و بعد تصمیم‌گیری کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار