نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: لازم است دانشگاه‌ها با برنامه، هدفمندی و نگاه به نیاز‌های جامعه دانشجو جذب کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار  معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس جدید دانشگاه آزاد قزوین گفت: در قرآن تأکید شده است که همه کار‌ها با قصد و نیت انجام شود و اولویت‌ها در کار‌ها رعایت شود لذا لازم است دانشگاه‌ها با برنامه، هدفمندی و نگاه به نیاز‌های جامعه دانشجو جذب کنند و دانشجویان نیز با همین نگاه وارد عرصه علم و دانش شوند تا شاهد اثرگذاری بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام علی (ع) فرموده‌اند نشانه متقین این است که وقتی از هر زاویه به آن‌ها نگاه می‌کنیم، هوشمندی و اولویت‌سنجی را در سیره و سلوک آن‌ها ببینیم و این مهم ویژگی همه انسان‌های متقی است.

احمد حیدری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم در این دیدار توجه به حوزه‌های اقتصادی، فناوری و کارآفرینی را رویکرد جدید دانشگاه آزاد معرفی کرد و گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت با جدیت و به صورت میدانی در دانشگاه آزاد در حال پیگیری است و طرح‌های خوبی در این عرصه به مرحله اجرایی رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار