رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از همکاری در عملیات غربالگری و انجام تست سریع کرونا برای مسافران در پایانه‌ها و مراجعان به مراکز درمانی خبر داد.

شاپور باقری رئیس جمعیت هلال احمر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به رشد فزاینده ابتلا به ویروس کرونا در این کلانشهر و قرار گرفتن در وضعیت قرمز و بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، طرح مشترک بین جمعیت هلال احمر و شبکه‌های بهداشت شرق و غرب اهواز در حال اجرا است.

او با بیان اینکه در این طرح اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌های مسافربری برون شهری نسبت به غربالگری مسافران و انجام تست‌های تشخیصی سریع کرونا اقدام می‌کنند، افزود: همچنین با توجه به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی جهت انجام تست ابتلا به ویروس کرونا، ۲ ایستگاه موقت نیز در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و امیرالمومنین اهواز به همت جمعیت هلال احمر دایر شده است.

باقری با اشاره به اینکه تیم‌های این جمعیت در ۲ شیفت کاری به ارائه خدمت در این مراکز درمانی نیز می‌پردازند، اظهار داشت: شرایط کنونی اهواز از حیث شیوع کووید-۱۹، ویژه است و باید با همه توان به میدان مبارزه با این ویروس آمده و با همدلی برای قطع زنجیره انتقال آن تلاش کنیم.

رییس هلال احمر اهواز در پایان از مردم اهواز خواست در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جدیت بیشتری به خرج دهند تا دیگر شاهد آمار بالای مرگ و میر‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا نباشیم و از این شرایط دشوار به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.