روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف ورزشی پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا بین سویا و بورسیا دورتموند از یک طرف، یوونتوس برابر پورتو و ریاست خوان لاپورتا در باشگاه بارسلونای اسپانیا از برجسته‌ترین عناوین ورزشی جهانی هستند که امروز سه شنبه منتشر شده اند.

روزنامه‌ها همچنین به بحث و جدال پیرامون قانون دربی مادرید، آخرین وضعیت نقل و انتقال ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا، سرنوشت کاوانی  در منچستر یونایتد و پیروزی جدید چلسی در لیگ برتر انگلیس پرداختند.

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه به بحث و جدال پیرامون داوری دربی مادرید که باعث خشم رئال مادرید شده است، پرداخت و نوشت: "پایان داغ لالیگای اسپانیا."

این روزنامه در مورد دیدار بورسیا دورتموند برابر سویا در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا نوشت: "ریمونتادای تحمیلی".

مارکا همچنین به دیدار خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا با بازیکنان تیمش در تمرین  نوشت: "لاپورتا اظهار خوش بینی می‌کند. "

اسپورت

این روزنامه با تمرکز بر ریاست خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا نوشت: "او قبلاً راه خود را رفته است" و "کومان و بازیکنان با هم دیدار کرده اند".

اسپورت همچنین در مورد بازی برگشت شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا بین بورسیا دورتموند و سویا  نوشت: "سویا به دنبال معجزه‌ای برابر بورسیا دورتموند است. "

روزنامه موندو دیپورتیوو

این روزنامه متمرکز بر دیدار خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا با بازیکنان تیم نوشت: "بگذارید به جلو برویم. "

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد بازار نقل و انتقالات بارسلونا، به خصوص برای بازیکنان آزاد این تیم مانند اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو و دیوید آلابا  نوشت: "۳ معامله در دسترس. "

این روزنامه همچنین درباره دیدار برگشت مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا و دیدار بورسیا دورتموند برابر سویا  نوشت: "سویا برای ریمونتادا".

روزنامه آ اس

این روزنامه به درگیری آینده بارسلونا و رئال مادرید بر سر چند بازیکن، به ویژه ارلینگ هالند نروژی و آلابای اتریشی متمرکز شد و نوشت: "نبرد رئال مادرید و بارسلونا بر سر معاملات آغاز شده است. "

آ اس همچنین در مورد جنجال داوری دربی مادرید و خشم رئال مادرید نوشت: "عصبانیت علیه داوری".

این روزنامه علاقه مند به دیدار برگشت مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا  و بازی بورسیا دورتموند و سویا بود و نوشت: "یک موفقیت برای دورتموند".

روزنامه انگلیسی سان

این روزنامه متمرکز بر منچستر یونایتد و تمدید قرارداد  با بازیکنانش از جمله ریک بیلی از عاج و ادینسون کاوانی نوشت: "بیلی و کاوانی در مورد آینده خود از اوله گونار سولسشیر پرسیدند."

سان همچنین به برد ۲ بر صفر چلسی مقابل اورتون در لیگ برتر فوتبال انگلیس پرداخت و نوشت: "درخششت. "

روزنامه فرانسوی فرانس فوتبال

این روزنامه بر گفت‌وگوی خود با مارکو وراتی ایتالیایی، ستاره پاری سن ژرمن متمرکز شد و نوشت: "Verratti: دعا برای عقیده".

فرانس فوتبال همچنین به درگیری بین لیونل مسی ستاره آرژانتینی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی پرداخت و نوشت: "مسی - کریستیانو رونالدو: درگیری بیشتر طول می‌کشد؟ "

روزنامه L'Equipe

این روزنامه متمرکز بر خورخه سمپائولی آرژانتینی سرمربی جدید المپیک مارسی بود و نوشت: "سمپائولی منتظر مانده است. "

اکیپ همچنین درباره دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا و مصاف پاری سن ژرمن برابر بارسلونا  نوشت: "مسی و نیمار دشمنان شب هستند. "

روزنامه  ایتالیایی Corriere Daily Sport

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی یک بر صفر اینترمیلان مقابل آتالانتا و بالا بردن امتیاز خود در لیگ سری آ ایتالیا، نوشت: "به صورت دستی اینتر را  به عنوان قهرمان لیگ سری آ ایتالیا قبول کنید. "

کوریره همچنین به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین یوونتوس و پورتو علاقه‌مند شد و نوشت: "پیرلو: مثل یک فینال".

روزنامه La Gazeta Daily Sport

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی یک بر صفر اینترمیلان مقابل آتالانتا و برتری ۶ امتیازی آن‌ها در  لیگ سری آ ایتالیا نسبت به سایر رقبا نوشت: "بوسه اینتر بر قهرمانی لیگ سری آ ایتالیا".

گازتا همچنین درباره دیدار برگشت شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا و بازی یوونتوس برابر پورتو  نوشت: "یوونتوس و پورتو از جمله ستاره ها. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار